Comandă telefonică

Ne poți contacta telefonic la numărul 0752 195 270 ‬Iar unul dintre consultanții noștri îți va prelua comanda.

Comandă prin email

Comanda poate fi trimisă la adresa: comenzi@euforiaonline.ro. Iar unul dintre consultanții noștri îți va prelua comanda.

IMPORTANT! Comenzile trimise prin email trebuie să aibă ca subiect „Comandă nouă” și numele tău, și să conțină datele specificate în continuare:

1. Numele produsului comandat (dacă este posibil și codul produsului) și cantitatea (buc., cutii, buchete, fire, etc)
2. Numele și Prenumele tău (dacă dorești factură pe Persoană Fizică) sau Numele Companiei, Numele Delegatului, CIF și Nr. înregistrare (Reg. Com.) (dacă dorești factură pe Persoană Juridică)
3. Nr. de telefon
4. Adresa de facturare (Strada, Nr., Localitate, Județ)
5. Adresa de livrare (Strada, Nr., Localitate, Județ)
6. Metoda de livrare (ridicarea produselor de la florăria noastră sau dacă dorești livrare la adresa aleasă. Costul livrări va fi comunicat după preluarea comenzii)
7. Metoda de plată (Transfer Bancar «OP» sau Numerar la ridicarea din florărie)
8. Observații/Note comandă (opțional)

Comandă prin chat

Consultanții noștri sunt întotdeauna gata să te ajute, chiar și să faci o comandă!

Pentru aceasta dă click pe fereastra cu chat-ul și poți începe prin a-i spune consultantului tău „Doresc o comandă nouă”, după care să adaugi ce produs și ce cantitate dorești să comanzi. Nu în ultimul rând, o să aibă nevoie de datele tale de contact și metoda de livrare și plată. (vezi modelul de comandă prin email de mai sus)

Comandă online

Comanda online se poate face și fără cont, dar recomandăm crearea unui cont pentru a păstra evidența comenzilor și pentru o mai bună organizare a informațiilor tale.

Poți crea un cont direct din formularul de comandă (bifând opțiunea „Crează cont” sau accesând secțiunea „Contul meu”.

Pentru a trimite o comandă online urmărește mai jos pașii pe care trebuie sa-i urmezi.

Produsele pot fi găsite prin formularul de căutare situat în colțul din dreapta sus a paginii web. De asemenea, poți să vezi întreaga gamă de produse accesând meniurile și paginile cu produse aflate în bara de navigare din partea de sus a paginii web.

SFAT! Deși produsele se pot adăuga în coș direct din pagina „Magazin”, pentru a selecta cadouri și extraopțiuni, te rugăm să accesezi produsul.

Accesează produsul dorit.

După accesarea produsului dorit, dacă dorești să adaugi o felicitare pentru persoana căruia îi dăruiești buchetul sau florile alese, apasă pe câmpul „Adaugă un mesaj” situat sub extraopțiuni și adaugă mesajul dorit.

Acum, dacă ai adăugat tot mesajul dorit, selectează cantitatea și dă click pe butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ”.

Imediat după adăugarea în coș a unui produs, va apărea o notificare de confirmare a acțiunii. Dacă dorești să mai adaugi și alte produse în coș, poți închide mesajul dând click pe „Continuă cumpărăturile”. Iar dacă dorești să vezi rezumatul elementelor din coș, poți apăsa pe „Vezi coș”.

Aici vei putea să vezi toate produsele adăugate în coș, poți modifica cantitatea acestora și ai posibilitatea să aplici la comandă unul sau mai multe cupoane.

În chenarul din partea dreaptă se afișează prețul total al produselor aflate în coș, modalitățile de transport, TVA-ul și valoarea totală incluzând și taxele.

Pentru a continua cu facturarea dă click pe butonul „CONTINUĂ CU PLATA”.

La secțiunea „PLATĂ” trebuie introdusele datele de facturare și livrare.

Dacă ai deja cont, poți să te conectezi dând click pe prima opțiune, astfel datele de facturare și livrare se vor completa automat conform cu informațiile din contul tău.

Dacă nu ai cont, după completarea formularului bifează căsuța „Creezi un cont?”, introdu parola dorită, iar o dată cu trimiterea comenzii, contul tău va fi creat.

Primul pas pentru selectarea adresei de facturare este chiar scrierea acesteia. În câmpul „Adresă completă” poți începe să scrii numele străzii urmat de numărul clădirii și orașul unde se află. Imediat după aceasta o sa apară mai multe sugestii și poți alege cea potrivită situației.

 

După ce se alege adresa, se va actualiza harta și vei vedea dacă este setată corect.

Dacă totuși sesizezi că adresa nu pare a fi 100% exactă, pentru o mai bună gestionare a livrărilor, te rugăm să apeși cu mouse-ul pe pin-ul (iconița) aferentă locației și să o muți în locația exactă.

Felicitări! Acum ai selectat o adresă mult mai exactă și ne va ajuta în procesul de gestionare a facturii și livrării. Asta dacă nu dorești livrare la altă adresă.

Dar cum procedezi dacă dorești să faci o surpriză unei persoane dragi care locuiește la altă adresă?

Pentru aceasta, înainte de a trimite comanda, selectează „Livrare la altă adresă

Acum vei avea posibilitatea să introduci datele de livrare și, la fel ca și la adresa de facturare, trebuie să scrii adresa completă și să selectezi opțiunea sugerată. De asemenea, poți face reglaje fine ale adresei, mutând pin-ul (iconița) cu mouse-ul.

După completarea formularului și selectarea metodei de livrare, metodei de plată și acceptarea termenelor și a condițiilor, dă click pe butonul „PLASEAZĂ COMANDA”.

În cel mai scurt timp o să fii contactat de unul din consultanții noștri pentru a confirma detaliile comenzii și pentru a începe pregătirea acesteia.

IMPORTANT! Dacă întâmpini dificultăți în procesul de comandă, încearca alt browser web: Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari sau Opera. În cazul în care nu reușești să trimiti comanda, te rugăm să ne contactezi folosind unul din mijloacele menționate mai sus, astfel un consultant va preluarea comanda ta.