I. Identificare comerciantului online
Serviciul euforiaonline.ro este oferit de Xplore Transilvania GT SRL

Date de contact:
comenzi@euforiaonline.ro
0752 195 270
jud. Bistrița, Livezile, Str. Cărămizilor, nr. 569
CUI RO28023128
J06/80/2011


II. Despre euforiaonline.ro

euforiaonline.ro este un serviciu de comerț electronic / comerț online / prin internet. Achiziția produselor se face pe baza comenzilor primite pe site sau prin telefon.
Produsele comercializate de Xplore Transilvania GT SRL sunt produse noi.


III. Proprietatea Intelectuală

Conținutul și designul euforiaonline.ro, precum și orice alt material având legatură cu acesta trimis de dvs. prin e-mail sau furnizat de dvs. prin orice altă modalitate (de exemplu: articole, design, descriere produse și orice alte materiale) aparțin Societății și/sau colaboratorilor săi – acolo unde acest lucru este specificat în mod expres (drept de autor) și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Nu puteți utiliza, reproduce sau permite numănui să utilizeze sau să reproducă materialele euforiaonline.ro fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă din partea Societății.
Este permisă crearea limitată, irevocabilă și neexclusivă a hiperlink-urilor către pagina de index a euforiaonline.ro, atâta timp cât această acțiune nu prezintă serviciul euforiaonline.ro într-o lumină falsă, înșelătoare, derogatorie sau ofensivă.
Pentru orice probleme legate de proprietatea intelectuală vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail office@euforiaonline.ro.


IV. Înregistrarea ca utilizator

Pagina web euforiaonline.ro poate fi accesat în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acestuia nu este condiționată de înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont pe site). Pentru a beneficia însă de anumite servicii oferite de site, precum achiziționarea produselor oferite de acesta, primirea newsletter-ului euforiaonline.ro, trimiterea sms-urilor informative sau verificarea situatiei unor comenzi proprii, va trebui sa vă înregistrați ca utilizator (să vă creați cont de utilizator pe site). Înregistrarea ca utilizator presupune acceptarea Termenilor și condițiilor de utlizare a euforiaonline.ro și a Politicii de confidențialitate a acestuia. Aceste reglementări constituie baza contractuală a raporturilor dintre utilizatori și Societate.
Întrucat prevederile Termenilor și conditiilor de utilizare pot fi modificate, vă rugam să le cititi periodic. În condițiile în care nu veți mai fi de acord cu prevederile acestora, vă rugăm să nu mai accesați/folosiți serviciile euforiaonline.ro. Dacă folosiți acest site sunteți responsabili cu privire la păstrarea confidențialității datelor de acces în contul dvs. de utilizator, creat pe site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate în contul dvs. de utilizator.
Site-ul euforiaonline.ro nu vinde produse minorilor sub 18 (optsprezece) ani.
euforiaonline.ro își rezervă dreptul de a închide conturi de utilizatori, de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri sau de a refuza vânzarea de produse la propria sa discreție.


V. Datele personale / Politica de confidențialitate
Prin înregistrarea că utilizator al euforiaonline.ro vă vom solicita o serie de date personale, precum numele și prenumele, adresa de e-mail, dar și alte informații cu caracter personal, care să permită identificarea dvs. ca utilizator al serviciului euforiaonline.ro și prelucrarea comenzilor. De asemenea, pentru a vă abona la newsletterul sau alertele euforiaonline.ro va trebui să ne comunicați o adresa de email validă, precum și alte date legate de dvs. Aceste date personale vor fi folosite exclusiv de societatea care operează euforiaonline.ro, în scopurile pentru care au fost colectate și pentru care v-ați exprimat acordul. Ele nu vor fi înstrăinate către terți.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator în scopul livrării produselor şi sunt comunicate numai de către Dumneavoastră. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicităţi ştergerea datelor. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa de e-mail reclamatii@euforiaonline.ro sau prin formularele puse la dispoziție pe pagina „Centru de confidențialitate„. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei.

euforiaonline.ro. va colecta informaţii sau date care permit identificarea persoanelor fizice (nume, adresă, număr de telefon, adresa de poştă electronică). Acestea sunt necesare şi pentru a avea posibilitatea de a vă livra produsele comandate. Dacă doriţi că datele dumneavoastră personale să fie scoase din baza de date, ne puteţi indică oricând acest lucru prin contactarea noastră prin email sau prin formularele puse la dispoziție pe pagina „Centru de confidențialitate„.

Mai multe informații despre politica de confidențialitate Euforia puteți găsi aici.


VI. Procedura de cumpărare

Pentru a cumpăra și intra în posesia produselor oferite spre vânzare pe euforiaonline.ro este necesară parcurgerea următoarelor etape:
– identificarea și alegerea produselor
– înregistrarea dvs. ca utilizator al euforiaonline.ro
– efectuarea plății produselor
Plata se efectuează online sau prin transfer bancar/ordin de plată, în condițiile reglementate la capitolul VII, iar costul final va conține prețul produsului comandat cu TVA inclus, și, dacă este cazul, prețul livrării.
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe euforiaonline.ro sunteți de acord cu forma de comunicare (telefonică sau prin e-mail) prin care site-ul își derulează operațiunile.

Pentru ca livrarea să se efectueze în cele mai bune condiții, atunci când completați datele beneficiarului asigurați-vă că acestea sunt complete și corecte. În cazul în care nu ne puteți furniza adresa completă sau numele complet, vă rugăm să ne anunțați telefonic sau prin email. Nu ne asumăm răspunderea pentru livrările întârziate cauzate de lipsa datelor complete.

Conform noilor reglementări legale, ORDIN nr. 3769 din 23 decembrie 2015, începand cu 01.10.2016 toate facturile trebuie să conțină toate datele de identificare, astfel clientul este obligat să completeze toate câmpurile obligatorii din pagina de comandă având opțiunea să bifeze dacă dorește ca datele de livrare să fie preluate ca date de facturare.


VII. Cum cumpăr

VII.1. Prețurile
Cu excepția cazurilor în care este prevăzut altfel, prețurile produselor afișate pe euforiaonline.ro reprezintă prețurile finale de cumpărare și includ TVA (taxa pe valoare adăugată de 19%, valabilă în România). Prețurile finale de cumpărare pot fi prețuri sugerate de către producători sau furnizori sau pot fi estimate în funcție de prețurile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Prețurile finale de cumpărare pot să nu reprezinte cele mai competitive prețuri de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumită perioadă.


VII.2. Reduceri aplicate produselor
Reducerile primite prin intermediul voucherelor sunt aplicabile doar produselor florale (buchete de flori și aranjamente florale). Acestea nu se mai pot aplica dulciurilor, șampaniilor, jucăriilor, accesoriilor (vaze, coșuri, ambalaje), donațiilor și taxei de transport. De asemenea, reducerile nu mai sunt aplicabile și produselor care dețin livrare internațională. Voucherele de reducere nu se cumulează cu reducerile deja existente în site. Excepție la cele menționate anterior făcând cazurile în care Societatea indică altfel.


VII.3. Modalități de plată

Pentru efectuarea plății produselor comandate, puteți alege dintre următoarele metode de plată: online cu cardul sau transfer bancar/ordin de plată. Dacă ați ales ca metodă de plată transferul bancar/ ordin de plată, următoarea fereastră vă mulțumește pentru comanda plasată și vă oferă informațiile relevante pentru comandă și plată. Aceste informații le veți primi și prin e-mail.


VIII. Recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut

Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de conținut; pot trimite sugestii, idei, pot pune întrebări, pot propune articole sau alte tipuri de materiale, atâta timp cât conținutul acestora:
– nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu încalcă dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietății intelectuale;
– nu conține viruși informatici, comunicări comerciale, politice, care instigă la ură sau intoleranță pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuală, mesaje colective sau alte forme de „spam”.
În vederea postării de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut, nu puteți folosi adrese de e-mail sau identități false. euforiaonline.ro își rezervă dreptul, dar nu are obligația de a elimina sau edita toate tipurile de conținut postate de către utilizatori și nu are obligția de a revedea periodic acest conținut. Odată cu postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut pe euforiaonline.ro, transmiteți (în afara cazurilor în care Societatea indică altfel), drepturile de proprietate intelectuală, în mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de către utilizatori, prin orice mijloc de comunicare, din orice țară. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicări și alte tipuri de conținut pe euforiaonline.ro, cedați dreptul Societății de a folosi numele dvs. în relație cu materialele postate; garantați că dețineți sau controlați într-o altă formă dreptul de proprietate intelectuală asupra materialelor pe care le postați, că materialele postate nu violează niciuna din condițiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicărilor și alte forme de conținut din partea utilizatorilor, ale euforiaonline.ro
euforiaonline.ro are dreptul, dar nu obligațika de a monitoriza, edita sau șterge orice tip de conținut sau activități ale utilizatorilor pe site. euforiaonline.ro nu este responsabil și nu își asumă responsabilitatea pentru niciunul dintre materialele postate de către alte terțe părți pe site. euforiaonline.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile și articolele propuse de către utilizatori.


IX. Forță majoră

euforiaonline.ro, afiliații sau/și în general furnizorii de produse sau servicii către euforiaonline.ro nu pot fi făcuti responsabili pentru nicio întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect în cauze care nu depind de voința euforiaonline.ro. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic de la euforiaonline.ro, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele euforiaonline.ro, erorile de operare, precum și cazurile de forță majoră stipulate de legislația în vigoare.


X. Publicitatea

euforiaonline.ro poate afișa în paginile sale reclame la produsele din oferta sa, precum și la produse ori servicii aparținând terților. Prin utilizarea euforiaonline.ro și prin acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare și a Politicii de confidențialitate, vă exprimați în mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicări cu caracter comercial.


XI. Reclamații privind încălcarea legii referitoare la protejarea proprietății intelectuale

euforiaonline.ro respectă dreptul la propietatea intelectuală a terților. Dacă ați observat că pagina web conține informații care încalcă dreptul acestora la proprietate intelectuală, vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa de e-mail: office@euforiaonline.ro sau să ne contactați la numerele de telefon afișate la capitolul I din prezentul contract.


XII. Legislația aplicabilă

Serviciile oferite de societate prin intermediul euforiaonline.ro sunt guvernate de dispozițiile legilor române, cu precădere la Legea 365/2002 privind comerțul electronic, Ordonanța de Urgenta 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
Termenii și condițiile euforiaonline.ro se supun legislației române. În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației la sediul Xplore Transilvania GT SRL. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere în termenul precizat anterior, litigiile dintre Părti se vor supune rezolvării instanâelor judecătorești competente de pe raza municipiului Bistrița.


XIII. Prezentarea ofertei
Xplore Transilvania GT SRL își rezervă dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra prețurilor și datelor tehnice prezente pe site-ul euforiaonline.ro, fără o înștiințare prealabilă. Datele tehnice/descrierile prezente pe site-ul euforiaonline.ro au caracter informativ și nu reprezintă o obligație contractuală. Anumite fotografii de pe site-ul euforiaonline.ro sunt cu titlu de prezentare și pot exista diferențe între acestea și produs. De asemenea, în anumite situații specifice, nuanțele florilor din buchetele și aranjamentele florale livrate pot diferi față de cele prezentate pe site, în funcție de disponibilitate. În același mod, mărimea, forma și culoarea coșurilor, cutiilor, și a vaselor aranjamentelor livrate poate fi ușor diferită față de mărimea, forma și culoarea coșurilor, a cutiilor și a vaselor aranjamentelor disponibile pe site. În cazul în care anumite produse (de exemplu: flori, ambalaje, elemente decorative, suporturi buchete, etc…) lipsesc din stoc, pot fi înlocuite cu altele asemnănătoare (întotdeauna cu un produs cu o valoare cel puțin egală sau mai mare decât produsul inițial). Dacă diferențele sunt notabile, vă vom înștiința pentru eventualele modificări.


XIV. Sfaturi pentru îngrijirea plantelor
Pentru a avea grijă în mod corespunzător de florile pe care tocmai le-ați primit trebuie să respectați următoarele instrucțiuni.
Dacă ați primit un buchet de flori:
– puneți florile, cât mai curând, într-o vază suficient de mare;
– schimbați apa zilnic (imediat ce devine tulbure, trebuie împrospătată);
– păstrați florile într-un loc cât mai răcoros și mai puțin însorit.
Dacă ați primit un aranjament de flori, împreună cu burete (numit oasis):
– aveți grijă ca buretele să rămână umed tot timpul (florile absorb apa din el);
– evitați mutarea aranjamentului;
– păstrați aranjamentul într-un loc cât mai răcoros și mai puțin însorit.
Alături de buchetul pe care tocmai l-ați primit, aveți atașat un pliculeț cu conservant, care vă va ajuta să prelungiți viața florilor și să le mențineți cât mai frumoase. Înainte de adăugarea conservantului trebuie să respectați următorii pași:
– dizolvați conținutul pliculețului în jumătate de litru de apă curată;
– tăiați cozile florilor în diagonală, cu aproximativ 2 cm.
ATENȚIE! Conservantul se poate utiliza doar pentru florile tăiate, la o singură schimbare a apei.
Vă recomandăm să păstrați florile la o temperatură cât mai scazută, să le feriți de curent și de șocuri fizice (mutat, lovit etc.) sau termice (treceri de la cald la frig).


XV. Dreptul de retur
Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Jucăriile sau vazele și alte produse neperisabile comercializate de Xplore Transilvania GT SRL se pot returna după următoarea procedură:

Procedura de denunțare și retur:

  • 1. Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabile și/sau alimentare. În consecință, florile și dulciurile nu se pot returna, jucăriile, vazele și coșurile, da.
  • 2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: jud. Bistrița, Livezile, Str. Cărămizilor, nr. 569, prin orice curier doriți.
  • 3. Transportul coletului de retur va fi plătit de către www.euforiaonline.ro.
  • 4. În colet se vor află toate documentele primite inițial, precum și o adresa scrisă, semnată de persoană care a inițiat și plătit comandă, care notifica denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
  • 5. Coletul trebuie trimis la sediul Euforia.ro în maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
  • 6. Suma plătită va fi rambursată integral în 14 de zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur și scrisorii de denunțare (dacă cele două vin separat, cele 14 de zile calendaristice trec de la ultima care a fost primită).
  • În urmă întrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la dată întrării în posesia fizică a produsului. În acest sens, am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: formular retragere


XVI. Garanția de conformitate
Răspunderea euforiaonline.ro pentru lipsa conformității produselor comercializate este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 zile de la livrarea produselor.
Xplore Transilvania GT SRL are obligația de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris.
Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
a) produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat ca mostră sau model;
b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.
Produsele comercializate pe site-ul euforiaonline.ro beneficiază de garanție în baza Ordonanței nr. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008, dacă acestea nu constituie produse perisabile: flori, plante, produse alimentare. Euforia oferă însă garanția prospețimii florilor timp de 7 zile, dacă acestea sunt păstrate și îngrijite conform etichetei care însoțește buchetul.
Toate Bunurile comercializate de către Euforia beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale. Bunurile sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Euforia acordă o atenție deosebită produselor și serviciilor oferite și garantează pentru calitatea acestora. Clienții Euforia vor avea tot suportul necesar în cazul dorinței de returnare a unui produs.